Söndag

  • Gårdagskvällen blev precis som väntat ganska hektisk. 22-årsfesten lockade 15-talet gäster och var ungefär som 22-årsfester brukar vara. Kvällen slutade som sig bör på De Luxe där jag stötte på en del gamla vänner. Störst jubel blev det när de spelar Bonnie Tylers superhit Holding out for a hero på dansgolvet. En grym låt som man inte kan få nog av.
  • Peter Forsberg!
  • TAIF - Kungälv idag. Senast det begav sig så ordnade jag en bussresa till Dackehallen. Bussen hade 33 resenärer, 5 tjejer, två barndomskamrater, 1 par, 4 taifare, 3 30-plusare, 1 huligan, 2 sjuksköterskor, 9 innebandyvänner, 4 skåningar, 2 bloggprofiler, 5 gymnasievänner, 14 snygga, 1 förälder, 2 skäggiga, 18 singlar, 0 italienskor, 1 nästan adlig, 6 bloggläsare, 3 ICA-arbetare, 14 studenter och 1 miljonär. Tveksamt om några av dessa åker till Dackehallen idag.
  • Niklas Olausson, 1+2 på två matcher.
  • TAIF - Kungälv i november förra året var sista matchen jag såg innan jag for till Tanzania. Det var en galet bra fest, men en hockey som rent spelmässigt troligtvis var förra säsongens största bottennapp. Revansh idag?
  • TAIF - Troja J18 på Swehockey. 1-2 efter första perioden.
  • I eftermiddag går jag och Lidhultarn på vernssage på Italienska Palatset. Sen plockar vi upp den Nyblivna Pappan ute i skogen och kör vidare mot Tingsryd. Det blir nog en behövlig pizza-lunch på Sabrinas innan matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0