Karlskrona-modellen av att göra en höna av en fjärder

Camp KHK ställs in på grund av för få anmälningar. Troligtvis är nyhetens behag över. De så kallade 'supportrar' som förra året följde Karlskrona i div 1 F har nu hittat andra fritidssysselsättningar. KHK kommer få svårt att locka publik i år. Jag ser en mörk framtid för klubben, minskad publik leder till minskade sponsor-inkomster och därmed sämre sportsliga resultat vilket i långa loppet leder till än mindre sponsor-inkomster. KHK är nu inne i en väldigt ond spiral som är svår att ta sig ur. Det här är nog sista säsongen vi ser Karlskrona i div1 är jag rädd.

Kommentarer
Postat av: Krut

Hehe... Som en kopia från Robert E:s blogg. Bäst idag!

2009-09-16 @ 13:12:11
Postat av: Hoxha

Du kan ju alltid försöka provocera... :-)



2009-09-16 @ 13:13:35
Postat av: 1923

Hoxha: Om du tror att jag är ute efter att provocera så har du fel. Det har jag inget behov av. Snarare är jag väl ute efter att håna de stundtals ologiska resonemang som bedrivs av flera Bloggare med säte i sydöstra Blekinge. Därav titeln "Karlskrona-modellen av att göra en höna av en fjärder".

2009-09-16 @ 13:35:22
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: Hoxha

Förstod ironin, vill bara att du inte tror att alla som skriver om KHK, är KHK....

2009-09-16 @ 16:26:31
Postat av: Sven

2400 säsongsbiljetter sålda. Svårt för publiken att svika i år..

2009-09-18 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0