Quiz-master

  • Hur gärna vill jag inte åka till Mörrum imorgon? Men istället blir det tiotalet mil norrut för att spela seriepremiär i innebandyn. Nog lockar ishockeyn betydligt mer men ska jag spela innebandy i år så måste det göras till 100 %, annars kan det lika gärna vara.
  • Om jag ska peka ut en egenskap som jag är oförskämt bra på, då är det helt klart allmänbildning. Trivial Pursuit är jag väldigt förtjust i och än roligare tycker jag det är när det är frågesport på puben. Därför gläder det mig oerhört när jag hör att det anordnades en quiz i Elite Sky Bar innan matchen i söndags. Är detta något som kommer bli en återkommande tradition så kommer jag vara än mer benägen att besöka puben. Sitter någon på info i ämnet?
  • Anna anka, vem är Anna Anka? Jag har dålig inblick i kändisvärlden men det här är ett namn som nu gång på gång dyker upp i allehanda sammanhang. Och jag känner mig som en idiot för att jag inte vet vem hon är. Jag tror jag får fråga den Vackra Damen från Flen, hon kan sina kändisar.
  • Men Mörrum, en bortapremiär... kan det egentligen bli bättre?
  • Leeds - Liverpool kl 20.45 och Santander - Barcelona kl 22 blir kvällens fotbollsunderhållning. Just nu håller jag ett öga på Sundsvall - Malmö från Hockeyallsvenskan, men jag måste medge att jag tycker plingen i den matchen är betydligt mer intressanta.
  • Det ser onekligen ut som om premiären nere i Stålhallen inte var riktigt lika het som den var i Dackehallen.


Kommentarer
Postat av: J

Anna Anka ar Paul Ankas fru om jag har fattat allt ratt. Sitter i LA just nu men har aven har hort namnet. Horde mig for och det verkar som att det ar just sa.

2009-09-22 @ 19:44:21
Postat av: För några år sedan........

......var jag helt körd på www.iq.nu

2009-09-22 @ 21:37:20
Postat av: 1923

Samma här, men nu är det vetgirig som gäller.

2009-09-22 @ 21:44:12
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: Knallen

Det ska bli ett återkommande quiz ja.

2009-09-22 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0