Då var det klart.

  • Moore Support vs Sjätte Spelaren, thai-mat och avslutningsvis ett besök på Biskopen. Så verkar min lugna fredagskväll te sig.
  • Även Jössarinken verkar ha en bar. Hmm...
  • Igår på väg hem från Tingsryd så spelades 'Roll the Dice' med Oskar Fransson gamla band Dirty Darlings i bilen. En mycket bra låt tycker jag med ett band som dock försvann ganska fort. Han borde satsat på musiken...
  • Gambrinus och Pilsner Urquell är vad jag vill ha nu. Det får inte bli för mycket dock, jag ska ju som sagt upp relatuvt tidigt imorgon för att köra till Ljungby.
  • Heja Tingsryd!

Kommentarer
Postat av: PierreGOIS

Och VIP-baren på Jössa har funnits ett tiotal år nu.. Inte märkt det tidigare??

2009-09-26 @ 17:00:35
Postat av: 1923

Det ska väl erkännas att jag inte rör mig särskilt mycket när jag är i Jössa. Mycket mer än parkeringen -> bortasektionen -> parkeringen brukar det inte bli.

2009-09-26 @ 17:05:02
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: PierreGOIS

Dessutom, som TAIFare, så drabbas du väl av euforin att komma till Jössa. I denna euforin ser du nog inte detaljer. Ni vet ju redan innan matchen att det är tre poäng. Vi vinner aldrig mot er, jag har gett upp att hoppas till och med... :)

2009-09-28 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0