Utsidan som räknas?

Worldstadia.com bjuder på en mindre vacker presentation av Dackehallen. Samma dag som jag får se denna länken så stöter jag på den där söta tjejen som jag träffade på De Luxe förra helgen. Jag har inte träffat henne på ett par år och så dyker hon plötsligt upp två gånger på en vecka. Vidare så ska jag idag äta lunch med Växjös snyggaste tjej, så med andra ord solar jag mig just nu i glansen från mitt vackra umgänge. Jag har alltid varit av den bestämda uppfattningen att ett vackert utseende inte betyder så mycket om det inte finns en varm insida. I Dackehallen bultar ett av de största hjärtan jag vet, och då blir den smaragdgröna fasaden vackrare än allt annat.


Kommentarer
Postat av: Krut

Jag ser mig själv som "black/deathmetalsynthare" ungefär. Nu har du fått mig att lyssna på Weeping willows. (Din underbara film från Nybromatchen du vet.) WW är ju typ bara "enkel rock", o ändå gillar jag det. Börjar jag bli gammal? Eller "mogen"?

2009-10-09 @ 22:42:41
Postat av: 1923

WW är grymma.

2009-10-10 @ 10:03:13
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0