Skärpning

  • Nu får det vara nog med öppnade hjärtan och känslosamma inlägg. Det passar väl knappast i en testosteron-stinn hockeyblogg, vi killar ska inte behöva bry oss om känslor... Nåja, jag brukar säga att det är en styrka att kunna vara svag, så kanske vinner jag några sympati-poäng på mitt senaste inlägg. Jag kan i alla fall meddela att Koreanskan blev väldigt glad när jag ringde och gratulerade i morse.
  • Städa, tvätta, diska och renbädda. Min mor hade blivit stolt över mig en dag som denna...
  • Den här bloggen fortsätter att växa. Jag vet inte vilka ni är eller hur ni hittar hit, men jag uppskattar det. Så sent som förra veckan diskuterade jag med ett par vänner att det är lite tråkigt att man måste nicha sin blogg på ett negativt sätt för att bli stor. Själv fortsätter jag vara vettig och så förståndig som möjligt, med vetskapen om att på det sättet blir jag aldrig den som väcker mest uppmärksamhet eller får flest besökare. Hellre kvalitet än kvantitet med andra ord.
  • De kunniga säger att jag har fått en blödning i benet. Oavsett vilket så gör det förbannat ont...


Kommentarer
Postat av: Pedda

Jag tycker det var underbart att läsa, jag undrar när man får se Fahlander eller någon av de blåsta KHK-bloggarna blogga om en förlorad kärlek. Keep it up!

2009-10-27 @ 15:23:06
Postat av: Johan

Inget fel med att visa sig "svag", som en poet en gång skrev: Kvinnan föraktar den starke som faller men prisar den "veke som står" }:-)

2009-10-27 @ 16:52:36
Postat av: KG

Din blogg är lätt den bästa med anknytning till hockeyn här nere i sydost! Suverän helt enkelt. Det enda är att man ibland kan bli lite orolig för dina alkoholvanor...;)

2009-10-27 @ 16:55:31
URL: http://www.alkoholprofilen.se/#
Postat av: lakej

....Och allt pizzaätande!!

2009-10-27 @ 17:37:42
Postat av: Grön

Från Leifbys slutrapport efter liverapporteringen ikväll:



"Jag har liverapporterar sex matcher på en vecka nu.

Jag har blivit ”anklagad” för att, i tur och ordning, ha haft sympatier för:

Malmö FF, IFK Göteborg, Hammarby, AIK, Rubin Kazan, Barcelona, AIK igen, Hammarby igen, IFK Göteborg igen...



Jag rapporterar med inlevelse. Det är mitt jobb. Det är det jag brinner för.

Jag tänker inte sluta med det och om det inte passar så finns det andra sidor att besöka på internet.



Det finns ett lag som jag håller stenhårt på och de sympatierna lär inte göra mig speciellt färgad i de här sammanhangen.



Jag håller, har alltid hållit på och kommer alltid att hålla på... TAIF!"



kanske värt en kommentar iaf ;)

2009-10-27 @ 21:12:03
Postat av: lakej

Leifbys mamma är en pappa.

2009-10-28 @ 12:34:02
Postat av: Att Lakej

???

2009-10-28 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0