Okt. 26, 2009

  • Jag har en egenskap att efter en holmgång som i lördags så kommer jag väldigt lindrigt undan vad det gäller baksmälla. I lördags var det ett ganska konstant alkoholintag från kl 10 på förmiddagen, men ändå mådde jag förhållandevis bra igår. Nackdelen med denna egenskap är att hammarslaget träffar idag istället. Idag kom ångesten krypande och allra helst hade jag velat krypa ihop i fosterställning och bara vänta på att kvällen skulle komma. Dock erbjöds det inte tillfälle till så mycket självömkan idag så det var bara att bita ihop. Men ett vackert leende och ett par värmande kramar är nästan lika bra som att ligga i fosterställning så jag tog mig igenom dagen.
  • Ibland kan jag känna att vi Tingsryd-supporters kan vara ganska bortskämda. Vi har en solid förening som sällan (bortsett från den där januari-kvällen 2002) gör oss alltför besvikna. I lördags umgicks jag med något av Sveriges mest luttrade supportrar. Den berg- och dalbana som Öster har utsatt sina supporters för de senaste åren har få motsvarigheter. Sen när man läser om hur de har det i cirkus KHK nu för tiden så blir jag inte direkt mindre nöjd över att vara grönvit.
  • Goda nyheter från den Koreanska halvön. Det är inte mycket, men det är ett steg i rätt riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0