Gränsderby

Så var kvällen färdigplanerad. Egentligen hade jag nog helst gått och lagt mig, den här förkylningen ger inte med sig. Om en halvtimme kommer dock Lidhultarn och hämtar mig. Jag tar med mig ett par öl till Dackehallen, öl som jag hoppas han tillåter att jag dricker i baksätet. Efter matchen far vi hem för att se så mycket som möjligt av andra halvlek av Real Madrid - Milan. Nyckeln ligger under dörrmattan så några av vännerna kan besöka fritidsgården redan från matchstart. Efter fotbollen så springer jag ner till Kafe de Luxe där Trollungarna förhoppningsvis befinner sig. Jag känner redan nu att det blir en kväll som jag inte riktigt kommer orka med, men vad gör man...

K r o s s a  M ö r r u m ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0