Fyra månader går fort

  • I våras var jag i Syd-Korea i fyra månader, idag är det fyra månader sedan jag åkte hem. Jag har rest väldigt mycket de senast åren, men få länder har fångat mig så som Korea gjorde. Kanske var det för att att jag fick en fot in i det Koreanska samhället, och inte stod bredvid, som jag gillade det så mycket. Tiden går ofrånkomligen fort, och det enda man kan göra är att försöka hänga med i samma tempo.
  • Vem behöver Big Brother eller Paradise Hotel när man kan följa KHK's supporterled. Nu bloggas det bland annat om att ordföranden har ett förhållande med en annan styrelseledamot och hur olämpligt det är. Intrigerna tätnar...
  • Imorgon är det Limhamn/Bunkeflo - Öster. Vid tre poäng för de rödblå och poängtapp för Skövde så är Öster tillbaka i superettan. Bussen imorgon lämar Växjö redan klockan 09.30, så det får bli en lugn fredagkväll. Jag, Lidhultarn och Den nyblivna pappan är alla anmälda till bussresan och förhoppningsvis får vi en trevlig lördag.
  • Nu ryktas det om att Gröna Brigadens ordförande Jonte är släkt med sin bror, som även han står på Dackehallens läktare. Frågan är om inte det också är olämpligt...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0