Ett kort inlägg.

  • Öster besegrar både nerverna och motståndarna, och lyckas till slut vinna med 3-1 mot Sleipner. Fruktansvärt viktigt och faktiskt välförtjänt.
  • J20 förlorar med idag med 7-6 mot Södertälje efter att ha förlorat skotten med hela 63-24.
  • Jag var nere en sväng på Askelyckan i förmiddags och tog en kopp kaffe med en bekant från Gislaved. Hon frågade mig hur det går för hennes GSK nu för tiden och jag kände att sanningen nog hade svidit allt för mycket så jag sa att det går lite upp och ner för dem. 2-3 mot Olofström idag var ju inte allt för dåligt, så jag var inte allt för långt ifrån sanningen tycker jag. 
  • Viola gjorde precis 1-0 mot Juventus och det glädjer väl alla så nu fortsätter vi fira lördag och så återkommer jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0