Heja TAIF

  • TAIF - Mariestad J18 ikväll, 1-5 efter halva matchen blev 4-5 med tio minuter kvar men slutar med tre grönvita poäng.
  • Jag har väldigt lätt att göra upp resplaner. Jag behöver något att se fram emot, böcker att läsa och kartor att titta på. Nu har jag en plan som jag vet ganska säkert kommer genomföras. I månadsskiftet mars/april lär jag med alla säkerhet hamna i Mozcambique. Nu har det öppnat sig möjligheter för att stanna lite längre där nere än de tänkte 5-6 veckorna. Att hänga i Syd-Afrika under fotbolls-VM vore ju förstås inte helt fel dessutom.
  • Idag fick jag höra rykten om att TAIF söker förstärkningar. Rykten som jag dock tar med en ganska stor nypa salt. Det känns både lite tidigt och lite förhastat att börja se sig om efter förstärkningar alla redan. Låt serien sätta sig och laget komma igång på allvar, sen ser vi vad och vilka som inte håller måttet. Det har trots allt bara gått fyra omgångar...
  • Ikväll var en förbannat bra kväll på alla sätt och vis. Kläderna är nytvättade och vikta, jag har ätit gott och jag har umgåtts med folk som jag tycker om. Ungefär som igår med andra ord. Mer sånt! Nu blir det ett par avsnitt Entourage, Debatt kl 22 och sen tror jag nog att jag ska försöka gå och lägga mig, det vore väldigt skönt efter ett par långa dagar.
  • Thomas Fahlqvist i Karlskrona är på väg att bli alla tiderns poängkung och KHK-supportrarna har gått igång ännu en gång; "FÖLJ THOMAS FAHLQVISTS REKORDJAKT! Just nu: 2,25poäng/match (90poäng/40 matcher) Rekord: 1,57p/match 63poäng/40 matcher". I Karlskrona är det ingen som tänker på att det bara har gått 4 omgångar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0