Nu är det kalas!

Kvällen blev som den skulle. Efter ett par folköl och lagom spännande häng i en soffa så var det dags att ta sig hem till de mer centrala delarna av Växjö igen. Då slog det mig att det var helgdag och inga bussar gick, så svart-taxi fick bli kvällens räddning. Efter två avsnitt av Entourage till frukost så är det nog dags att sätta igång den här dagen också. Paketen är inslagna, skorna är putsade och sittplatsbiljetterna är utskrivna så nu åker vi på 9-årskalas, sen åker jag, min mor, min syster, 9-åringen och 93-åringen ner till Dackehallen för att avnjuta matiné-föreställningen mot Pantern. Heja Tingsryd!


Kommentarer
Postat av: Esset

Fest var det igår även för KHK som var ute på lokal i Karlskrona för att fira(?) sin insats så här långt i serien. Firade mest gjorde Oskar Fransson som avslutade kvällen med att åka Polisbil för att vila upp sig lite efter en lång kväll

2009-11-01 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0