Måndag kväll

Jag kunde inte låta bli att slumra till i soffan ikväll men väcktes av att Niklas Olausson skjuter i stolpen mot Skellefteå i Coop Arena. Jag får även se lite heta känslor och ett mindre gruff innan den första perioden är över. Jag räknar med att kunna se klart andra perioden också innan det faktiskt bär av till Bishop Arms. Jag fick ett sms från två av mina godare som skulle ner till Biskopen ikväll och dricka en öl eller två. Och eftersom jag inte tränar ikväll så kan jag väl jobba på det sociala planet istället. En av de båda i sällskapet är göteborgare och väldigt neutral när det gäller lokal-hockeyn, men han var faktiskt nere i Karlskrona igår med några jobbarkompisar. Det ska bli spännande att höra hans tankar och åsikter om en söndagseftermiddag tillsammans med Tingsryd AIF.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0