Klibba på!

  • Borås vann över Troja ikväll med 6-3, och Troja är kvar i botten av allsvenskan. De kanske skulle värva en grovjobbande miljonman som kunde hjälpa dem lite.
  • Precis som en riktigt ordentlig bakfylla så kommer alltid den värsta träningsvärken två dagar efteråt. Därför var det med oerhört stapplande steg som jag tog mig till kvällens innebandyträning. Blödningen i smalbenet gör inte situationen bättre, så om någon såg mig på väg hem från träningen så klandrar jag inte dem ifall de misstog mig för en 80-åring som tog sina sista steg. Men imorgon, då jäklar är det nya tag...
  • Jag tänkte precis skriva att eftersom jag sent omsider har insett att jag har sympatier för Liverpool så var det inte vidare upplyftande att ikväll se dem helt uddlösa mot Lyon. Men då får Ryan Babel bollen och skjuter rakt upp i krysset, pang! Precis som livet, så är sporten inte alltid helt rättvist. Och det är nog tur det
  • Erik Hamrén blev alltså ny förbundskapten, det känns som det var det bästa av en mängd halvintressanta alternativ. Men jag tror det kan bli bra, jag vill inte ha en svensk förbundskapten som förnyar för mycket eller som kommer med nya ideér, som det skriks ganska mycket efter. Jag tror att svensk fotboll mår bäst av att fortsätta vara lagom tråkig och leva efter våra förutsättningar. Så Hamrén kan nog bli ganska bra.
  • Jag läser på BB´s forum att nya Trossö Ultras har sålt tillräckligt med Riot Wear för att kunna köpa in klistermärken. Så nu ska de tydligen börja klibba som Växjö Inferno gjorde en gång i tiden, och då vet vi ju vilket liv det kan bli...
  • Och nu kvitterade Lyon, typiskt.

Kommentarer
Postat av: Lakej

Har du sett att Lakers är tvåa i hockeyallsvenskan?

MUPP!

2009-11-04 @ 23:58:07
Postat av: 1923

Nej, det har jag inte sett.

2009-11-05 @ 10:17:40
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: Lakej

Då tycker jag du ska gå in på svttext sidan 346 och titta vilken stolt placering kronobergs bästa lag har.

Mupp!

2009-11-05 @ 11:52:01
Postat av: Lakej

svt text sidan 360 var det.

2009-11-05 @ 11:52:47
Postat av: Joffemannen

Smurf heter det väl, inte MUPP? Konstig känsla att lyssna på radiosporten igår, man blev ju glad att Örebro fick stryk.

2009-11-05 @ 11:58:56
Postat av: Krut

Enda gången man hållt på lökers... ja, förra mötet mot Örebro oxo förstås.

2009-11-05 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0