One of those days...

  • Första maj, en dag då jag egentligen kanske borde vara ute och visa min solidaritet med vänstern och dess ideal. Någon demonstration har det dock inte blivit för mig, men ingen kan anklaga mig för att jag på något sätt och vis har ansträngt mig idag. En väldigt, väldigt lugn dag avslutas med hemmakväll, SVT Play och tvättning. Skönt som omväxling...
  • På onsdag åker vi till Japan, jag hoppas sannerligen mina nya skor kommer innan dess.
  • Johannes blev klar för Kristianstad häromdagen, Om det nu stämmer att Mörrum var ett alternativ för Jönsson så tycker jag det är tråkigt att han valde KIK. Av rent egoistiska skäl så vill jag se ett starkt Mörrum, matcherna mot GOISet är speciella och nog är det roligare med jämna matcher än när vi kör över dem med tvåsiffrigt. Hur som helst, lycka till Jönsson och välkommen tillbaka.
  • Syd-Korea ligger väldigt långt ifrån Sverige, ibland lite för långt bort. Imorgon blir det en liten dagsutflykt till Nord-Korea. Det är en resa man inte gör alltför ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0