Kvällsinlägg

  • Maldini fick ett väldigt ovärdigt avsked, Nord-Korea har dragit av en kärnvapenladdning men fortfarande inga TAIF-nyheter...
  • 90-tal, jag är både förvånad och besviken att han inte på något vis nämner varken Mathias Olsson eller Jonas Gabrielsson. Inte Per Kellman eller Erland Guastavsson. Jag antar att vi alla har olika minnen från detta årtionde.
  • Min sambo, malmösupportern, har nu stora problem med att sitta uppe i natt och kolla på Blåvitt-MFF. Han grubblar över vad som är bäst, att stanna uppe till matchstart eller sova ett par timmar först. Jag är glad att jag inte är kvar i den fällan i alla fall.
  • Växjö BK går som tåget, jag saknar svensk lokalfotboll.
  • På tal om 90-tal, jag laddade ner Fucking Åmål ikväll. Mer högstadie-ångest än så blir det knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0