Om jag ...

Det koreanska utelivet lever vidare. Ikväll glädjer vi oss åt att Simon Stark fortsätter göra mål och att vi har lednigen in i tredjer periioden. Om jag vore sorgligt patetisk och romantisk i mitt supporterskap så hade jag inte tvekat över att publicera texten till Marit Bergmans I will Always Be Your Soldier för att beskriva mina känslor för Tingsryd AIF. Efter ett antal kannor öl ikväll såhar jag inga problem med att vara varken sorglig eller patetisk.
...
Wherever you go I hope that you know that I'm at your command

And I will always be your soldier
I'll be marching by your side
I'm not deserting
I'll be there for you
Oh please please believe in this oath allegiance

Oh, I will be strong for you, I will belong to you
Carry you, bleed for you
Run for miles

I will always be your soldier
Won't you please please believe in this oath allegiance
Oh I'm not retreating this time
I won't surrender this time
I won't surrender this time
I'm your soldier
and will be marching here right by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0