Lördag

Jag tror inte vi ska dra för stora växlar av gårdagen. Om jag har förstått det rätt så var matchen trots allt hyfsat jämn fram till tredje perioden. Sen rasar det iväg fullständigt uppenbarligen. Men om det stämmer att Asplöven lirade med bara sex forwards stundtals så förstår jag om de blev lite trötta framåt slutet. Resan de hade i benen bör väl dessutom inte ha gjort dem piggare. Jag har svårt att se Asplöven ta alltför många poäng på bortaplan i den här serien.


Starkt av Örebro att vinna borta mot Huddinge, bra dessutom för vår del att toppkonkunrenterna dels tappar poäng på hemmaplan och dels att de tar poäng av varandra. Sånt gillar vi. Nybros seger mot Valbo känns väl dock inte helt övertygande. Tar vi poäng imorgon så är det ok, tar vi mer än en poäng så är jag väldigt nöjd.

Ikväll har jag sett Liverpool befästa sin position som världens bästa fotbollslag den gångna veckan. Trevlig föreställning från Old Trafford. Kvällen fortsätter med radiosporten och J-lagets match mot Örebro på Swehockey. 1-4 just nu efter mål av den store Simon Dahl, gotta! Jag ser att Johannes Jönsson vaktar målet för Tingsryd, bra att han får röra lite på sig.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Oj, vad gjorde du i Moskva/ Ulan Bator/ Peking? Låter ju jättespännande!! Har börjat prenumerera på din blogg, skulle vara jätteroligt om du kunde göra samma , ha det så bra!! Leonard

2009-03-14 @ 22:25:00
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tyckte du rätt låt vann Melodifestivalen 2009?



Kommentera vad du tycker på min blogg! Diskutionen är igång.

2009-03-14 @ 22:28:01
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0