Troja, för fan!

Jag har inga höga tankar om ishockeylaget från Ljungby. De har aldrig haft några supporters eller några bra spelare. Under hela min uppväxt var Troja det värsta jag visste. De känslorna har svajat lite de senaste åren av diverse skilda skäl, men jag vet att när jag väl står där på läktaren och vi möter Troja så börjar föraktet mot Ljungby-tattarna bubbla fram igen. Igår var dock en dag då Troja fullt ut hade mina sympatier, men då lyckas de inte vinna. Ni är ta mig fan helt värdelösa Troja. Vad pysslar ni med? Skäms på er!

Kommentarer
Postat av: DTP

Du kan ju börja med att ringa upp Petter S och fråga hur mycket det kostade Öhman att han skulle göra det snygga självmålet.

2009-03-02 @ 17:10:10
Postat av: DTP

För övrigt mycket sjukt att du har reklam förn Anti Trojan Download här på bloggen...vafan är det bara jag som käser här? Kommentera folk

2009-03-03 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0