Solen skiner på de rättfärdiga


Idag vaknar jag med ett galet stort leende på läpparna. Dock kan jag inte låta bli att känna ett oerhört behov av att landa igen. Jag hoppas banne mig att Tisell ser  till att grabbarna kommer ner på jorden igen så fort som möjligt. Det här var en galet bra start, men den tar oss inte längre än till serieledning efter en omgång.

En tokigt bra fredagkväll avslutades på Karaoke-bar och det var klackarna i taket. Jag ramlar hemåt framåt kl 05 och följer sista perioden av hockeyn. Innan läggdags hinner jag beodra min syster att boka biljetter till återstående matcher samt få ett sms från Lidhultarn. Jag censurerar vissa delar av SMS:et men slutet är väl värt att publicera; "...stor fest! Och nu skriker vi ut Pasi av sådan sjuk respekt för kungen!" Just nu väntar jag enbart på att det ska bli lördag morgon i Sverige så att forum, bloggar och tidningar kan uppdateras om gårdagens kalas i Dackehallen.

Soliga dagar som idag så är det guld värt att ha en takterass på sjätte våningen samt Skånskans ipod till hands. Där står jag i mina shorts samt glasögon, med en 8-0-seger i ryggen, och blandar Robyn med Ensamhushåll i hörlurarna. Just nu, just idag, känns det som om livet banne mig inte kunde vara bättre.
Kärlek till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0