So it begins...

Så var vi framme vid sjunde mars, nästa steg på vår resa inleds. Jag är väldigt avundsjuk på de som just nu sitter på bussen upp mot Nyköping. Själv har jag spenderat min dag på lite annorlunda vis. Vi har varit och flanerat utmed stadsmuren här i Suwon. Fint vårväder och fina omgivningar är synnerligen uppskattat.



Planen för min del ser annars ut som följande. Klockan är nu redan 17.13 i Korea så jag tror det är dags för en liten tupplur. Sen blir det väl förhoppningsvis middag bland alla neonskyltar nere på stan innan det är dags att börja smyga hemåt. Ett stopp i ett supermarket på vägen hem för att köpa en pet-flaska öl och sedan slå sig ner framför LGsports sändning från Rosvalla. Förhoppningsvis har jag väl någon vän på MSN att diskutera matchen och skåla med när det blir mål. Kval-musiken håller just i detta nu på att laddas ner för fullt, jag tror det kan bli en bra kväll.


Skål för Tingsryd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0