kl 03.05


Följande bild fanns på min kamera i söndags morse. Jag vet inte vem det är på bilden men jag vet att bilden är tagen på efterfesten som jag anordnade i mitt hotellrum. Jag känner mig själv så pass väl att jag vet givetvis varför jag tog den. Killen har ju grönt och vitt på sig...

Nu är vi igång uppe i Valbo. LG Sports är inte anpassat till koreanska abonnemang så det är tur jag har vänner där hemma som smsar fram en kod åt mig. Kaffe är det svårt att få tag i här nere, den dryck jag har i koppen nu är varmt vatten, samt ett pulver som ger drycken en gyllene färg och en sötsliskig smak. Koreanerna kallar det kaffe men jag är jävligt tveksam.

Nedsläpp, kom igen nu Tingsryd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0