Adicolor

I höstas var jag en helg i Rom hos Italienskan, där på Via del Corso fann jag de grönvita Adidas Superstar som jag länge har velat ha. Det ekonomiska läget för stunden gjorde att jag nöjde mig med att köpa en tröja och lät skorna stå kvar på hyllan. Ett beslut som har grämt mig alltsedan. Idag hittade jag samma skor i The Galleria i Suwon, för en spottstyver dessutom. Om jag bara unnar mig en nykter vecka så har jag råd att köpa skorna utan att skämmas. Igår föll det dock snö över Syd-Korea så jag väntar nog ytterligare en vecka eller två innan jag investerar. Tillsammans med mina mörka jeans och den grönvita tröjan kommer jag vara snyggast i Korea, såväl nord som syd.

Kommentarer
Postat av: Grön och Vit!

Hur gick det med inlägget om PO-resan? Väntar med spänning på dina välformulerade ord ;)

2009-03-04 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0