3-0

Sådär, klockan är 03.36 i Sydkorea och här sitter jag i min säng och ser direktsänd ishockey från Dackehallen. Jag har ingen aning om hur det funkar men jag älskar det.

Jag sa innan matchen att det vore nice med 5-0 efter första så jag kunde gå och lägga mig igen. Nu står det bara 3-0 så då får jag nog lov att hålla mig vaken ett tag till. Jag har en flaska cola att fira och hålla mig vaken med.

Överlag tycker jag Tingsryd ser ett par nummer större ut än Nyköping. Det ska gå vägen detta.

LG bjuder på många sköna citat i vanlig ordning:
- Tingsryd, ett hockeyfäste som inget annat.
- 41 är ingen ålder på en hockeyspelare, det finns fullt med spelare över 50 i NHL,

Det är inte bara i Tingsryd som det görs snabba mål. Det uppskattas!

Vackert mål av Stark, mycket vackert.

Det är för övrigt underbart att se och uppleva Dackehallen på detta viset. Oavsett kvaliteten på LG´s sändning så är detta klockrent! Nu väntar jag bara på att få se familjen i sändning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0