Blomman hatar Lakers liksom vi...


Paolo Maldini fick ett någorlunda värdigt avsked i alla fall.

  • Tennisen följde jag via webradio igår från franska öppnas hemsida. De brittiska kommentatorerna var väldigt imponerande men förvånade över att publiken höll på honom. Själv höll jag på Söderling men var förvånad över att han vann.
  • Jonas Källman vann igår Champions League i handboll. Jag minns för 7-8 år sedan när han spelade för Växjö HF och dominerade storartat i Teleborgshallen. Inför tomma läktare gjorde han lite som han ville med motståndarna och firade med hjulningar och kullerbyttor efter gjorda mål.
  • Blomman lämnar TAIF. Inte mycket att säga om. Blomquist är en flyttfågel som kommer söka sig omkring efter nya omgivningar och nya utmaningar. Jag säger ingenting om det utan önskar honom lycka till. Tråkigt att jag aldrig fick chansen att bjuda honom på middag i sommar. Dock är jag övertygad om att detta inte var sista det sista vi såg av Blomman.
  • Debatten på GB´s forum blev bara värre efter min uppmaning att visa lite respekt för varandras åsikter. Jag antar att det inte är så många som läser min blogg trots allt...

Kommentarer
Postat av: Lakej

Blomman hatar allt, förutom ölen..

En amatör vad det gäller sprit är vad han är.

En amatör som aldrig kommer bli nåt i hockeyväg.

En riktig looser.

2009-06-01 @ 19:00:34
Postat av: Grön

Oj vilket känsligt ämne. Öl är ju jättegott.

2009-06-02 @ 11:20:29
Postat av: Lakej

Känsligt ämne?

Inte känsligare än vad CJ-affären är för er.

2009-06-02 @ 15:07:49
Postat av: Grön

och vad har det med öl att göra? Du rackar ner på en människa du inte känner och det är jävligt svagt gjort.

2009-06-02 @ 18:07:51
Postat av: lakej

Grön: Har sett och för all del träffat mr Blomman flertalet gånger på puben på helgerna. Och han är inte trevlig när han druckit mer än han klarar av.

Så snacka inte skit själv tack!

2009-06-02 @ 19:12:46
Postat av: lakej

Förresten, vad är "rackar", Grön?

2009-06-02 @ 19:13:50
Postat av: Konrad Vansinnig

Leta upp ett forum som passar dig. Trodde du att du skulle få sista ordet jävla idiotjävel.

2009-06-03 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0