Blekinge, can we play you every week...?

  • Dagarna går fort i Korea numera, väldigt, väldigt fort...
  • Söderling förlorade, väntat men klart godkänt ändå.
    Sverige förlorade mot Danmark, mer oväntat och galet underkänt.
    Piratpartiet vann, väntat och underkänt.
  • Idag har ett par skor modell större införskaffats, på onsdag är det dags för en ny kostym och på torsdag äter jag middag med Sydkoreas fd President och Nobelpristagaren Kim Dae Jung. Fint ska det vara!
  • Seger mot stövelkastarna söder om gränsen. Mest glädjande tycker jag dock publiksiffran var, 1134 personer är en fin siffra i början av juni. Dock är det värt att notera att KHK´s femma ryktesvis spelade 4-0 i sin match i matchen. Jesus Amalia, nu får nog Karlskrona räknas som favoriter över sommaren trots allt...
  • Nu fick jag för mig att ladda ner Sverige - Danmark trots allt. Fråga mig inte varför.

Kommentarer
Postat av: Granen

Du behöver inte oroa dig, KHK kommer inte att vara favoriter.

Tingsryds AIF skall ju upp i allsvenskan nästa säsong, det säger ju alla inklusive styrelsen, redan klart.

Serien blir bara en transportsträcka till firandet.

Karlskrona har ej samma målsättning, det är redan avgjort och klart.

Postat av: L

Hr ni helt glömt bort elit2010 i karlskrona?

2009-06-12 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0