Men inte om det gäller din dotter

  • Bra böcker fångar mig alltid, och när jag idag äntligen köpte den senaste boken om Carl Hamilton så fastnade jag direkt. Av oklar anledning har jag alltid varit väldigt svag för böckerna om den svenska super-spionen så bara på ett par timmar har jag plöjt 200 sidor.
  • Så har debatten om eventuella friplatser i allsvenskan vaknat till liv igen. Nu är det tydligen AIK som är i farozonen och vi antas vara laget som erbjuds platsen om den uppstår. Det är en väldigt svår fråga som man grubbla på i evighet. Argumenten för och emot kan dryftas i evighet. Av två dåliga svar så tycker jag nog trots allt att det är sämre att tacka nej än att tacka ja. Skönast vore det dock om erbjudandet aldrig uppkom. Det är ungefär som Christian Jacobsson-frågan, en fråga jag helst inte vill behöva ta ställning till. Feg som jag är...
  • De senast två dagarna har spenderats i Göteborg. Liseberg, Paddan och allt vad det innebär. Trevligt att umgås med familjen men ofantligt trevligt att komma hem igen.
  • Nu, nudlar och Dangerous på TV4. God Afton!

Kommentarer
Postat av: DTP

Svaret på frågan är i mina ögon enkel. Med det sjuka seriesystem vi har i det här landet finns det öht ingen möjlighet att tacka nej. Vänta ett par år till så är det inte säkert att man kan gå upp öht. Inte lika kul, men skulle ändå på något vis kännas som en revanch att förbundet fick erbjuda oss den plats vi en gång förlorade. Utan att vi spelar oss till den...



Men som Holger skriver. Det lär inte inträffa

2009-07-09 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0