Stil och klass...

För någon månad sedan var jag i Tokyo. Den japanska huvudstaden vimlar av kolossalt höga byggnader och flertalet av dem stoltserar med högklassiga barer och restauranger uppåt 85e våningarna med en utsikt som sig bör. Där satt vi och sörplade på våra Gin & Tonics bland kostym-klädda affärsmän och politiker. Jag stortrivs i omgivningar som egentligen är långt bortom min klass.








Nu visar det sig att det i Dackehallen byggs något som kallas Elite Skybar. Jag räknar inte med något mindre stilfullt än det jag upplevde i Tokyo. Detta mina damer och herrar, detta är något jag sannerligen ser fram emot. En skybar är precis vad som har saknats i Dackehallen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0