Så kom snön

Idag föll så snön över vår stad. Vi har alla olika inställningar till det här med snö. Växjös snyggaste kom i förmiddags med snöflingor i håret och ett stort leende över snön som föll. Själv är jag lite mer skeptisk. Men så länge jag får sitta inomhus och titta ut så kan jag till viss del glädja mig åt det hela, så länge det inte regnar bort redan imorgon.

Ikväll har jag låtit mig övertalas att åka på fest. Det är något speciellt med tisdagsfester, de kan gå lite hur som helst. Ikväll är det tydligen avskedsfest för ett sällskap som är på väg att lämna staden, så vi får väl se hur muntert det blir. Vi får väl se om jag blir lika snäll och kärleksfull som senast jag var ute, förhoppningsvis kan jag hålla upp min manliga fasad lite bättre ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0