Lördag

I förmiddags var jag iväg en sväng och spelade B-lagsinnebandy. När det handlar om B-laget så är den egna insatsen viktigare än lagets, så idag är jag mer nöjd över mina egna två mål än missnöjd över lagets förlust. Imorgon är det dags för match igen, och förhoppningsvis kan jag ta med mig dagens målform.

 

Just nu sitter jag hemma hos den nyblivna pappan och följer dagens sändningar från preimier league. Ölen är upphälld och chipsen står på bordet. På datorn följer vi Huddinge - TAIF J20 med nedsläpp kl 16. Av erfarenhet vet jag att ni inte är särskilt intresserade av att läsa bloggar när det är lördag. Så idag ger jag mig själv ledigt från detta annars så hårda och betyungande kall, om inget väldigt oförutsett händer.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Carl-Jan

Vad hände med Kari egentligen? Eloranta menar jag då förstås.

2009-12-05 @ 16:48:45
Postat av: Anonym

Drog inte han dit pepparn växer?

2009-12-05 @ 18:22:09
Postat av: Lag?

Vilket lag spelar du i?

2009-12-05 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0