Dan före dan före dan...

  • Tanken var som sagt att slippa köpa juklappar sista dagarna innan julafton, men nu är det ofrånkomligt. Igår var jag en sväng på samarkand och köpte en brödrost till min syster och en väggklocka till 93-åringen. Idag har jag varit på stan och köpt en italiensk kokbok till min mor samt en bok om fiske till min far. Imorgon ska jag hämta upp presenter till 9-åringen och 7-åringen på posten och till slut köpa en pyamas till min farmor. Som ni ser så har jag trots allt läget under relativ kontroll.
  • Ikväll hade jag hoppats få ligga i soffan och kunna se en elitseriematch eller någon halvintressant fotbollsmatch. Men det enda som alla mina TV-kanaler ikväll visar är Norrköping Dolphins - Södertälje Kings från basketligan, Vfl Gummersbach - Sc Magdeburg från tyska handbollsligan och till slut fotbollsmatchen Rc Lens - Saint Etienne. Inte mycket att hänga i julgranen som det heter...
  • Junior-VM drar igång på lördag för Sveriges del och det mest intressanta i nuläget måste väl vara att Kanada uppträddde i grönvita tröjor i söndagens träningsmatch mot Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0