Annandagsfest

Annandagen slutade med fest i en av mina konstnärsvänners ateljé. Helt plötsligt dök det upp en hel del vänner och bekanta från det förflutna vilket gjorde det hela till en väldigt trevlig kväll. Vi tog oss ner på stan och landade på mellanfest hemma i fritidsgården där mina japanska sake-glas fick agera glöggmuggar för det lilla sällskapet. Huruvida det fanns någon alkohol kvar eller inte i glöggen är oklart. Kvällen avslutades med lite dans på de Luxe innan det var dags att smyga hemåt igen. Det var en kväll som överträffade alla förväntningar och jag är ganska nöjd att jag tog mig ut. Vårt gäng är väldigt utspritt numera men det blir alltid lika roligt när vi väl träffas igen, om det så bara är för en kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0