Lunedi

  • Skadeläget börjar alltså se bättre ut. Skönt att höra, behövligt men inte särskilt oväntat trots allt.
  • Idag väcktes jag av att vaktmästaren kom och knackade på. Han var här för att kolla läget och konstaterade att jag förtjänar en renovering. Dra på trissor och kors i taket. Frågan är bara om det då krävs att jag flyttar ut för ett tag. Eller om hyran blir högre. Hm, vi får väl se vad som händer.
  • J18 mötte tydligen Karlskrona förra veckan. Det blev förlust med 4-3 trots att man vann skottstatistiken med 57-11. Hur är det ens möjligt?
  • Jag har länge hållt mig neutral när det gäller fotboll. Spelet och de vackra målen brukar räcka för att underhålla mig. Däremot har jag på sistone mer och mer märkt hur jag börjar hålla på Liverppol. Inget on om det dock, jag har alltid gillat Liverpool. Nu verkar det dock som om min fascination för Steven Gerrard har utvecklats en aning. Därför satt jag igår kväll och svor över allt fummel mot Aston Villa.
  • Mitt inlägg om Israel var tänkt som en Allegori. Men det framgick inte, och det var kanske lika bra det.
  • LG Sports fortsätter sända sitt favoritlag (?) TAIF. Imorgon visar han matchen mot Kristianstad, på fredag visar han Halmstad - TAIF och på tisdag visas Leksand - TAIF. Det är för härligt att vi har web-TV som sänder de flesta av TAIF´s matcher...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0