TAIF - KHK

Jag såg inte matchen igår så jag har inte mycket att säga om den. Däremot har jag några frågor som jag sitter och funderar på.

  • Körde KHK-fansen med sina skinnvästar eller var det de tjocka jackorna som gällde igår?
  • Hur går det med vår Sky Bar?
  • Oneandonly måste varit glad igår. Han fick se TAIF spela och då passar hans Hata TAIF-ramsor in bättre än övriga tillfällen då han brukar skrika dem. Dessutom var det ju Karlskrona som stod för motståndet, så Oneandonly slapp, som senast, stå i Örebroklacken eller något dylikt trams.
  • Hur går det med vår Sky Bar?
  • Jag började redan innan matchen fundera över hur det är ställt med vår Jaakko Harikkala. Nu har även Enestubben väckt frågan och svaren verkar inte särskilt lovande.
  • Nu är det spelledigt en vecka, vilket kanske är bra så vi kan få tillbaka lite spelare.
  • Enligt khk.se "så vann KHK-klacken Black Bugs överlägset sin match i matchen mot TAIF-klacken som var väldigt tyst". Hur ska denna stora och viktiga seger firas?
  • Avslutningsvis, hur går det med vår Sky Bar? Ingen som kollade in den igår?

Kommentarer
Postat av: krut

Skybaren tyckte jag såg ut ungefär som senast. (!?) Dvs som vid matchen mot OIK. Om du var där då?

2009-08-20 @ 10:39:53
Postat av: 1923

Jag var inte på OIK-matchen heller. Onsdagsmatcher har tyvärr aldrig varit min grej riktigt.

2009-08-20 @ 11:17:03
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: lakej

Det är inte så att du är lite avundsjuk på KHK 1923?

2009-08-20 @ 11:26:13
Postat av: 1923

Det är klart jag är. Det framgår väl med all tydlighet?

2009-08-20 @ 12:43:09
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: krut

1923: Baren ser knappt halvfärdig ut. (Nerifrån iaf.) Väggarna är inte färdiga t.ex.

2009-08-20 @ 21:29:02
Postat av: DTP

Skulle vilja klassa skybaren som en succe. Mycket LUFTIG och riktigt bra UTSIKT över banan

2009-08-20 @ 22:20:23
Postat av: Anonym

Vad mycket du kommenterar/skriver om KHK hela tiden?



2009-08-21 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0