Solen skiner


Igår kväll när vi rullade in i Växjö Stad så dundrade Radiosporten igång en riktig
mastodonthit, Bonnie Tylers - Holding out for a hero.  Vilket party!
  • Jag har lite funderingar angående turneringen vi ska spela i helgen. Enligt affisher och annonser så skall klubbarna tilldelas 20% av intäkterna från de biljetter som deras supportrar köper. På diverse forum har det ryktats om att KHK hade blivit tilldelade 500 biljetter och Mörrum 200 biljetter som de får sälja till sina fans. Mörrum säljer också mycket riktigt biljetter via sin hemsida så det kommer inte ha några problem med att hålla koll på sina 20%. Om KHK däremot har fått några biljetter så håller de väldigt tyst om det, inget ord på deras hemsida. Och inte heller på Tingsryds dito. Jag vet att Tingsryd så sent som i helgen inte hade hört något om några biljetter från Växjöhåll. Med andra ord så tornar det upp sig ett litet frågetecken runt de där 20%.
  • Nu går hockeyresan vidare.
  • Nu när jag läser runt lite på diverse bloggar så såg tydligen även Tingsryds träning väldigt bra ut och det var ett högt tempo för att vara så tidigt på säsongen. Hmm. Det enda som verkligen slog mig var att Lundström såg smal ut i ansiktet, att CJ fick en väldigt lång applåd när han presenterades och att målvakts-Tissel verkade ha bra reflexer.
  • Igår ändrade jag förresten titeln på den här bloggen. Det var nog trots allt dags för det.

Kommentarer
Postat av: lakej

Chrstian "jag lurar er igen och igen och igen" Jacobsson menar du?

2009-08-05 @ 10:05:54
Postat av: puff

lakej: "oh ah jacobsson" har jag för mig ni kallade honom?

2009-08-05 @ 12:15:25
Postat av: lakej

Japp det gjorde vi, men detta handlade inte om vad vi kallade honom utan det jag skrev var signerat Mikke Fahlander. Trögo.

2009-08-05 @ 16:11:31
Postat av: Gorillan

Trögo? :-)

Ja där kom beviset på att du börjar klass 3 till hösten. Väx upp lille pöjk och ät din gröt duktigt.

2009-08-05 @ 17:21:50
Postat av: Trojan

"lakej" heter egentligen FredrikR och bloggar själv. Pinsam människa det där, dessutom har han en totalt intetsägande och meningslös blogg!

2009-08-05 @ 22:14:54
Postat av: lakej

Nix Trojan, där har du fel. Däremot läser jag den bloggen också.

Jag heter Johan och Nilsson i efternamn om det kan hjälpa dig på traven.

Din menigslösa tomte.

2009-08-06 @ 08:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0