phpBB3

  • Varje gång jag går in för att läsa på Gröna Brigadens forum så möts jag av texten om att detta forum måste omgående konverteras till phpBB3 och att om EN dag så tas alla phpBB2 forum offline! Jag har ingen aning om vad det betyder men av någon anledning blir jag orolig att det är jag personligen som måste konvertera forumet. Men jag blir lika lättad varje gång jag inser att det verkligen inte är på mitt ansvar. Men man kan dock tycka att någon borde ta och konvertera forumet till phpBB3 eftersom phpBB2 tydligen tas offline om EN dag.
  • K Specials program om Krigsfotografer kan jag rekomendera starkt. För er med lite samhällsintresse och som gillar bra dokumentärer så hittar ni programmet här.
  • Spotify är bra, helt klart. Men koreanska hits är då verkligen inte dess starka sida. Tvärtom skulle man kunna säga. Det är tur att youtube finns när spotify kommer till korta.
  • Så gick det med den TV-söndagen i soffan. IFK Göteborg och HIF spelade oavjort vilket väl egentligen bara gladde Elfsborg. Sebastian Larsson och hans Birmingham var egentligen aldrig i närheten av att störa Manchester United och Liverpool var egentligen ganska bleka och förlorade rättmätigt mot Tottenham. Det var väl i princip bara Usain Bolt som levererade av mina favoriter för dagen.
  • Blondinbella är inte så dum trots allt.
  • Men som han levererade! 9.58, det är nästan på gränsen för bra för att vara sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0