Kung LG

"LGSPORTS sänder LIVE Trojas premiär matcher (2009/2010) i tyska Bremerhaven, i den lokala cupen SWB-Energie-Cup möter man kvalificerat motstånd, i premiär matchen arrangörslaget Fishtown Pinguins, i cupen finns också vinnarna av Danska Elit serien, Sönderjyske. Dessutom Hamburg Freezer som spelar i den tyska Elit serien."

LG Sports fortsätter att leverera. Nu har LG tagit sig ner till Tyskland för att sända Trojas träningsmatcher. Att betala 100 kronor för att via web-TV se en träningsmatch är väl dock aningen tveksamt. LG är en man som aldrig slutar att förvåna och imponera. Jag kan tänka mig att den gode LG trivs i Tyskland och jag kan för mitt inre se hur han leker rövare i de tyska ölstugorna efter matcherna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0