Som tåg av längtan


Jag köpte en ny tandborste igår...

  • LG hade tydligen rätt trots allt. Det verkar som om Dackehallen ska renoveras inför nästa säsong. Om det som Holger skriver så tycker jag det låter lovande. Kan bli kul att för en gångs se bortasupportrarna i Dacke, likaså kan det bli kul om supportergrupperna verkligen kan höra varandra.  
  • Just nu sörplar jag blaskigt kaffe, äter mjuk pepparkaka och lyssnar på Thåström. För en gångs skull så regnar det i Syd-Korea.
  • Säga vad man vill om sista omgången av kvalserien, oavsett vad som skedde så gick det inte rätt till. Jag skyller inget på fingerade bloggare från örebro, jag skyller inget på Huddinge och jag skyller inget på Asplöven. Jag anser fortfarande att hur mycket som än gick emot oss, så borde vi sett till att slagit Asplöven. Däremot håller jag med om att det hela bör utredas och reglerna bör klargöras.
  • En pub i Dackehallen låter ju inte heller helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0