Hemmakväll med SVT Play

  • Bildtexten jag ville ha till bilden här under var något i stil med att det pekar rakt uppåt för de grönvita. Det var en bra tanke, men så här i efterhand kan jag inte formulera den fullt så bra som jag önskade.  
  • Idag är det 20 år sedan läktarkatastrofen på Hillsborough. För er som får gåshud av läktarstämning eller som gråter till filmer så rekomenderar jag att först läsa det här, och sen se filmen från San Siro som Bank länkar till i sitt blogginlägg. Galet mäktigt!
  • Igår blev det en hyfsat rejäl utekväll. Det blev en bar-runda med de närmaste och allt vad det innebar. Jag tog mig igenom kvällen betydligt bättre än många av de andra deltagarna. Ikväll har telefonen börjat ringa igen och det kommer erbjudanden och lockelser från mer än ett håll. Jag har dock ikväll dock använt mig av den absolut bästa försäkran till att det det förblir en hemmakväll, jag tvättar. Klockrent!
  • På tal om att peka uppåt, för två år sedan var vi i princip samma situation. Allting såg väldigt, väldigt bra ut men sen körde vi rakt in i en bergsvägg och allt rasade. Likheterna är flera detta året, vi får dock hoppas att skillnaderna blir betydligt fler.
  • Träningsmatch mot Karlskrona... de här träningsmatcherna urvattnar seriematcherna fullständigt. Dock inser jag ju att om vi så hade mött ett gäng konor så hade jag åkt dit för att titta. Just nu är jag sjukt sugen på Dackehallens ståplats.

Kommentarer
Postat av: Skogssmurfen

http://www.smp.se/sport/sex-spelare-forlanger-i-tingsryd(1273971).gm

2009-04-17 @ 00:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0