Det finns många höga hustak i Korea

  • De klart populäraste dryckes-sångerna i Korea just nu; Han goma, du goma, set goma indion samt Skål för Tingsryd.
  • Igår natt drömde jag att jag var på väg till Dackehallen för att se på ishockey. Det var avgörande kvalmatch till Allsvenskan, Alla gamla läktarlegender och supportrar som jag lärt känna genom åren passerade förbi. Alla var där, jag var där. Hur matchen gick minns jag inte, men jag är övertygad om att vi vann.
  • Äger man världens coolaste och ballaste solglasögon så är det ett väldigt hårt slag när de helt plötsligt är försvunna. De finns ingenstans att hitta.
  • Marit Bergman bokade in en spelning i Växjö för att kunna fira avancemanget med oss grönvita. Tråkigt att vi än en gång misshandlar hennes låt och tvingas göra henne besviken. Förlåt Marit!
  • Annars väldigt lugnt på hockeyfronten just nu. Dåligt med bomer och granater. Jag skulle vilja ha en riktig målgörare till laget, en poängkung i stil med Mattias Persson. Det håller inte att ha Einarsson och Lundström som poängkungar i kvalet, jag vill ha någon som levererar högt och jämt under hela säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0