Det är över nu, till nästa gång i alla fall

Idag spelade vi den sista omgången i den koreanska innebandyligan. Vi var redan klara mästare, och en tunn och förhållandevis omotiverad laguppställning var inte nog för att vi skulle hålla oss obesegrade. Men trots dagens förlust så fick vi med oss en oerhört fin pokal och en anledning som var väl värd att fira. Nu är dock både jag och pokalen hemma och ser på Vasaloppet. En ganska behaglig söndag kväll alltså.
***
Även TAIF´s säsong är över, och även om många känner en viss tomhet just nu så är det oerhört skönt. Vi har gjort det bra och tagit ännu ett steg, om än ett litet steg framåt i vår utveckling. Ingen ska inbilla mig att det är enkelt att etablera sig i Allsvenskan och av flera skäl kan det säkerligen vara än tuffare för oss. Men vi har gjort det bra än så länge, och jag hoppas innerligt att jag kan vara med på nästa steg av den utvecklingen. 
***
På torsdag morgon åker jag till Filippinerna för lite rekreation i en vecka. Tillbaka i Korea återstår det sedan två veckor innan familjen kommer på besök. En vecka senare åker vi till Vietnam och förhoppningsvis är det i alla fall inledningen på en resa hem mot Sverige igen, om allt vill sig väl. Eftersom TAIF's säsong är över, och jag förhoppningsvis kommer att tillbringa den närmsta tiden mer eller mindre på luffen så känns det inte värdigt att försöka hålla liv i den här bloggen. När jag dessutom inte för tillfället är kapabel att hålla bloggen på den nivån som jag önskar så finns det än mer anledning att ta ett uppehåll.  Men både jag och ni vet att jag har både lagt ner och startat upp bloggen igen, så vi får se vad som händer framöver.

Kommentarer
Postat av: Hallabroan

Jag kommer att sakna din blogg, men förstår att du behöver ett uppehåll.

På återsende.

2012-03-07 @ 08:58:01
Postat av: Emil

Dags att starta upp bloggen igen? du är saknad!

2012-08-06 @ 18:48:11
Postat av: MF

Dax att starta upp den bästa bloggen igen!!! det är en order........

2012-10-23 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0