Blockerad

"Sorry, you can't follow this user (because they're blocking you)"
***
Igår köpte jag flygbiljetter hem till Sverige. Mitt schema har kastats om en del den senaste tiden och det får effekter även på hur jag kommer att följa TAIF. Tanken var att jag skulle åka till Leksand, men nu får jag nog skjuta på den planen. Istället blir det ett besök i gemytliga Malmö Arena. Jag landar i Köpenhamn på kvällen den nionde december, och därmed är det ofrånkomligt att jag stannar i Malmö en dag extra för att se mitt Tingsryd AIF spela allsvensk ishockey.
***
Karlskronas Miljonman gjorde mål direkt, det har nog ingen missat. Men förvånande nog är det fortfarande ingen som 'enligt säkra källor vet hur mycket han tjänar'. Mycket märkligt...
***
En måndag morgon börjar med en kopp kaffe och gårdagens Agenda. Diskussionen om den senaste tidens vårdskandaler är på sätt och vis oroande. För mig är det svårt att förstå varför vi monterar ner och säljer ut den svenska välfärden till företag i skatteparadis utomlands. Visst har det funnits problem inom den offentliga sektorn, men jag är övertygad om att det vore bättre att åtgärda de felen än att överlåta ansvaret till profithungrande män som bor på Kings Road i Chelsea, London.
***
Vinterstudion på SVTPlay är blockerad utomlands. Precis som så mycket annat jag vill se. Skit.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Har inte testat att följa Fahlander, men jag tror inte du behöver gråta över att han blockat dig. Vad gäller SVT Play borde du kunna köra via nån svensk proxy så det ser ut som att du har svenskt IP-nummer. Vet dock ej exakt hur, men det kan vara värt att utreda.

2011-11-14 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0