Det är skönt med jullov.

Jag och femåringen målar tigrar och vackra TAIF-märken. Vem som har målat vad får ni själva gissa, men det är tre tigrar och tre TAIF-märken på bilden.
***
Igår kväll besökte jag Växjö Bowlinghall tillsammans med ett par goda vänner. Jag gick segrande ur duellen vilket naturligtvis behövdes firas på Bisops Arms. Deras Indian pale ale Sitting Bulldog är kanske den godaste öl jag någonsin har druckit. Tillsammans med några av mina bästa vänner och en Wagyburgare av yppersta klass så blev det i vanlig ordning en mycket trevlig kväll.
***
Angående medias rapportering runt Kim Jon ill's död så ser vi ytterligare upprepningar av den så tjatiga och irrelevanta hole-in-one-myten i svenska tidningar. Så trist!
***
Kopparbergshyllan... Njae, tveksamt om det vore en plats för mig.
***
Det är väldigt lugnt på hockeyfronten och spelarna har nu tagit julledigt. Det är svårt att därmed finna alltför mycket TAIF-relaterat att skriva om. Men för den som är en trogen läsare till världens första TAIF-blogg så är det på sin plats att jag berättar att jag idag ska åka till Hässleholm för att träffa den Vackra Damen från Flen och Skånskan. Nog så relevant information i en blogg där powerplayformationer eller försvarsspel sällan diskuteras.

Kommentarer
Postat av: james

http://ajour.se/varfor-har-natet-skrattfest/

2011-12-21 @ 19:59:44
Postat av: Anonym

Trodde kringarrangemang runt hockeyn likt "kopparbergshyllan" var bannlyst i Tingsryd. Den uppfattningen har man ju iallafall fått från den här bloggen, som kastat en väldig massa skit över lokalfienden VLH när det gäller just den här biten.



Extra kul blir just detta då Kopparbergshyllan var något som Lakers körde i den gamla bunkern.

Men men, utvecklingen går framåt även i Tingsryd.



Snart har ni cheerleadings och halva potten också kanske.

2011-12-22 @ 10:50:01
Postat av: 1923

Fredrik, läs inlägget ovan så får du en förklaring. Kul att du fortfarande läser och inte kommer med massa löjliga påhopp i dina inlägg.

2011-12-22 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0