Bakom en stolpe

Jag har ett par polare som var i England i helgen för att se Liverpool - Chelsea. Snacka om att deras platser på Anfield sög. De har givetvis skrivit ett brev till Liverpool för att få pengarna tillbaka. Rätt ska ju vara rätt liksom...
***
Idag har jag varit nere i Blekinge hela dagen. Det var möten i Karlskrona och lunch på Lilla Skafferiet innan jag till slut hamnade hemma hos min syster. Här har jag spelat en nervkittland turnering på Fifa11 med 10-åringen och sett på barnprogram med 3-åringen. Så småningom bär det av mot innebandyträningen där förhopnningsvis formen visar sig återigen vara på uppåtgående.
***
Jag, den nyblivna pappan och Lidhultarn hade långtgående planer på att åka upp till Västerås på fredag. Dels för att kolla TAIF mot Västerås men även för att hälsa på en god vän och göra en natt ute i Västerås. Nu verkar den resan gå i stöpet då intresset från övriga grönvita att åka dit verkar vara lågt. Tråkigt! För att min planerade Malmö-resa nästa helg inte ska gå samma öde till mötes så är det kanske redan dags att börja kolla upp alternativa färdsätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0