Äras den som äras bör

Jag har tidigare under min karriär varit snabb att klanka ner på andra bloggar, och tydligt påpeka när nya bloggar gång på gång läggs ner. Därför känner jag att det vore fel av mig om jag inte gav lite positiv respons när det kommer saker jag gillar. Bloggen Dackehallen har ni nog alla redan sett och läst, men för mig är den ganska ny. Jag ställer mig i ledet som redan ropar beröm till bloggaren i fråga. Efter att ha läst hans inlägg på diverse forum under ett par år så var det en blogg som jag faktiskt har väntat på ett tag. Och bloggen lever hitills upp till de lösa förväntningar som jag i förväg hade.

Skribenten har inlett på ett sådant vis som jag hade önskat att jag hade kreativitet och inspiration till att göra. En litterär blogg som skrivs med lite tanke bakom inläggen. En blogg som inte visar något behov av att provocera eller skriva massa trams. Vi grönvita har det ganska bra förspänt på bloggfronten just nu måste jag säga. Holger täcker det rent hockeymässiga, Eva-Lena och Grönvit Elit täcker det privata, den ovan nämnda bloggen sköter det tänkvärda och jag tar hand om allt övrigt mellan himmel och jord. En väldigt bra fördelning tycker jag.


Kommentarer
Postat av: J

Du glömde att nämna den fullkomliga bloggen du själv förfogar över som täcker in det mesta av intresse hockey, politik, kärlek, musik och humor.

2010-06-22 @ 21:24:37
Postat av: 1923

J: "...och jag tar hand om allt övrigt mellan himmel och jord"

2010-06-22 @ 22:06:29
Postat av: Micke

Bara att hålla med. Inte utan att man kan vara både lite glad och stolt som Taifare även i detta avseendet. Hög klass rakt igenom!

2010-06-23 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0