Skövde - Tingsryd

Den på många sätt magiska våren för tre år sedan gör sig ofta påmind. Tingsryd tog sig med nöd och näppe vidare till Allettan och även den säsongen deltog Skövde IK. Inför premiären i Billingehov var vi ganska osäkra på var vi egentligen stod då spelet tidigare hade svajat en hel del. Som vanligt på onsdagar var jag även det året på innebandyträning men vill minnas att just den onsdagen så trillade SMS-rapporterna in i strid ström på vägen hem från träningen. Tredje perioden slutar 2-4 och matchen 3-6, referat här,  i grönvit favör.

Just Skövde-matchen är en match som sticker ut lite extra för min del från den våren, det kändes som att Tingsryd åkte dit med en hel del att bevisa och kom tillbaka med ett oerhört gott resultat. Det läget vi hade då påminner en del om läget vi har inför matchen imorgon, och min förhoppning är att vi kan komma ut med ett lika gott resultat.


Kommentarer
Postat av: Mr Grönast

Måtte vi vinna imorgon ! Ja Gud vad ledsen jag blir om vi inte gör det.

2010-01-13 @ 00:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0