En lugn fredag

  • Jag fick ju en pik om att jag underbygger negativa känslor mellan TAIF och Lakers genom mitt pizza-inlägg för ett par dagar sedan. Tänk om det är så att den gamla Lakers-spelare Fredrik Jensens bitterhet mot TAIF beror på mina skriverier...
  • Cirkus Oskarshamn brukade vi kalla det förr i tiden. I år har de värvat 13 spelare sen säsongen inleddes så det är kanske dags att ta upp det smeknamnet igen...
  • Jag och mina vänner äger en fresbee tillsammans. Den inhandlades på Phi Phi i Thailand för snart 6 år sedan och har varit med oss, mestadels mig, på många resor sen dess. Mellan turerna står den hemma i min bokhylla men idag begav den sig ut på vift igen. Två månader i Indien väntar för fresbeen och jag är mer än lovligt avundsjuk.
  • Anja Pärson tog en pallplats i Världscupen idag. Jag gillar Anja så det var ett skönt besked inför OS.
  • Jag tycker det är oerhört skönt att stanna hemma och ta det lugnt idag. Det känns som om de senaste veckorna har varit fyllda av antingen helgdagar eller normala helger i form av fredagar eller lördagar. Nu är det nog slut på det roliga och rutinerna väntar runt hörnet igen. Jag tycker det ska bli skönt och laddar inför nästa vecka med att ta en lugn helg. På Spåret och Football Manager borgar för att det blir en god kväll. Imorgon förmiddag är det innebandyträning och sen hoppas jag på en klassisk lördag med en tipskupong och allt vad det innebär i övrigt.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Blev väl inge vidare med tipset med snön i england?

2010-01-10 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0