Fredagen

Jag var som sagt och såg 7-åringen sparka boll igår. Denna gång fick jag inte se några hjärtsjuka barn, avgörande matcher eller stora segrar. Däremot fick jag se lillgrabben ställa upp som en av turneringens minsta målvakter. Överlag bjöd inte dagen på några större bedrifter på planen, men jag tror likväl att han var ganska glad över att över huvud taget få spela inför publik.

På kvällen hamnade jag först och främst på ett division 3-derby i innebandy innan det blev lite fest ute på Teleborg. Jag höll mig ganska lugn, men det var kul att mingla av sig lite. När kvällen blev till natt så gick ungdomarna till Grace för att skaka av sig medans jag hamnade först på Lagerlunden följt av Bishop Arms. Det var med andra ord en väldigt bra fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0