Ingen uppiggande läsning

På väg hem från innebandyn ikväll kom sms'et om att Bofors hade gjort 4-2. Då stängde jag av och ignorerade fortsatta rapporter. Då orkade jag inte mer. När jag kom hem såg jag på text-tv att det slutade 2-6, men jag lät bli att läsa om matchen på diverse bloggar, forum eller smp. Jag ville inte läsa om eländet. Istället tog jag fram en flaska julmust och såg Arsenal sparka boll istället.

Kvällen blev till natt och jag gick och la mig. Nu har jag legat i sängen och vridit och vänt på mig i över en timme utan att kunna somna. Kanske är det något som fattas trots allt. Så jag gav det ett försök och startade upp datorn igen. Nu har jag läst om matchen, men blev varken gladare eller piggare av det. Så nu kanske jag kan somna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kirre

Ja, det är ju själve den att de inte lyckas konservera den form och framför allt den inställning de hade mot Mora hemma.

2010-12-09 @ 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0