I fickan

Jag är löjligt förtjust i att bära shorts långt in på året och mina jeans har en egenskap att bli liggande i garderoben. Idag rotade jag fram ett par gamla jeans som inte har använts på ett tag. Och se vad jag hittade i fickan, en biljett från Enköping - Tingsryd i våras. Thomas Mitell gjorde 7-8 mål, Victor R-C gjorde ett mer ändå och blev matchhjälte, LG gjorde bort sig, jag fick agera spärrvakt på vägen hem och två dagar senare drog jag till södra Afrika och lämnade kvalserien bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

LG hade jag nästan glömt. Men man kommer väl att längta tillbaka till honom under säsongen - Viasats täckning av TAIF kommer väl att vara minimal

2010-08-31 @ 09:25:02
Postat av: Jonte

Joffemannen: Viasat jämfört med LG är ju som att jämföra Iron Maiden och Mora träsk; 1 match med Viasat är bättre än 100 matcher med rävgubben LG...

2010-08-31 @ 18:40:05
URL: http://www.gronabrigaden.se
Postat av: Joffemannen

Om jag nu inte får noll matcher med Viasat, har Canal Digital kabel-TV, och de verkar inte vara kompisar...

2010-09-01 @ 13:16:14
Postat av: Jonte

Hehe, ja det är en annan sak. Men Viasatondemand finns ju alltid. Det kostar visserligen en liten slant, men det kan det vara värt för att se TAIF..

2010-09-01 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0